Owoce pod owsiano-orzechową kruszonką - blog o zdrowym odchudzaniu

Poznaj łatwy przepis na owoce pod owsiano-orzechową kruszonką. To idealny deser dla zabieganych. Jeżeli nie masz czasu na pieczenie ciast a jednocześniej “chodzi za tobą” coś słodkiego koniecznie spróbuj tej propozycji.

Do zrobienia kruszonki wykorzystałam płatki owsiane i pokruszone orzeszki ziemne.

Możesz wykorzystać Ontario phone lookup , tak jak w tym przepisie, jabłka i jagody, ale świetnie smakują też inne owoce – maliny, agrest, gruszki…

Owoce pod kruszonką najlepiej smakują na ciepło.

 

 

owoce pod owsianą kruszonką

Ilość porcji

2

Czas

20-25 min

Kalorie dla 1 porcji

251 kcal

Typ dania

Fit deser

Jak przygotować owoce pod owsiano-orzechową kruszonką?

Składniki

Sposób przygotowania

Jabłko pokroić w drobną kostkę lub zetrzeć na tarce. Przełożyć do małych salaterek do zapiekania. Posypać jagodami.

Masło roztopić, dodać płatki owsiane, pokruszone orzeszki ziemne i ksylitol. Całość wymieszać i posypać owoce.

Zapiekać w 180-185 st. C przez 20-25 min.

Informacja o składnikach odżywczych dla 1 porcji:

  • energia – 251 kcal
  • białko – 4,8 g
  • tłuszcz – 13,5 g
  • węglowodany – 27,8 g
owoce pod owsianą kruszonką przepis

Więcej przepisów

zielone muffinki ze szpinakiem

Zielone muffinki ze szpinakiem

fit szarlotka przepis

Fit szarlotka

czekoladowe tartaletki blog

Czekoladowe tartaletki z wiśniami